*سایت "بـــوک بِــــست" در عرصه نشر کتاب و مخصوصا کارافرینی ،آموزش اشتغال تشکیل شده و امیدوار است بتواند گامی هرچند کوچک در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کارافرینی و خود اشتغالی جوانان بردارد.

نظرسنجی سایت

طرفدار کتاب با کدام موضوع هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 19
  • بازدید کل : 30122

تاثیر ارتباط سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران


تاثیر ارتباط سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران

تعداد کمی از سازمانها به لزوم آماده ساختن خود برای رویارویی با بحرانهای احتمالی، پی برده‌اند. به همین ترتیب، برای مقابله باخطرات احتمالی، سازوکارهای لازم را پیشبینی نکرده اند. این عدم توجه، باعث از بین رفتن سازمانهای بسیاری شده است. بنابراین لازم است سازمانها همواره خود را برای مواجه با خطرات احتمالی آماده نمایند. بهترین اقدام بکارگیری مدیریت بحران است.

مدیریت بحران دارای جنبه های زیادی است و مسائلی از قبیل فرهنگ سازمانی، ساختار، آموزش، تکنولوژی و … را در برمی گیرد، در این پژوهش به بررسی یکی از عناصر اصلی مدیریت بحران یعنی ارتباطات سازمانی

پرداخته ایم.

جامعه آماری این پژوهش، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه تهران است. مدیریت بحران در این شرکت -با توجه به نقش مهمی که این شرکت در توسعه اقتصادی کشور بر عهده دارد- از اهمیت زیادی برخوردار است.

این پژوهش بر اساس داده های جمع آوری شده در نیمه دوم سال ۱۳۸۵ و اوائل سال ۱۳۸۶ از نمونه ای متشکل از ۹۱ نفر از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه تهران، انجام شده است.

نتایج تحقیق نشان می دهد که بین ارائه انواع اطلاعات از جمله دسترسی به اطلاعات بهنگام، صحیح، مناسب، کامل و سریع و همچنین کانالهای ارتباطی و مدیریت بحران رابطه معنی داری وجود دارد؛ اما بین شاخص بازخور و مدیریت بحران رابطه ای وجود ندارد.

 

فرمت : پی دی اف

زبان : فارسی

تعداد صفحه : 144

حجم : 5 مگا بایت


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران- خیابان انقلاب - فروشگاه بزرگ بهترین کتاب bookbest.info@gmail.com

با نظر، پیشنهاد و انتقاد خود ما را در بهبود وضعیت سایت "بهترین کتاب" یاری کنید. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بهتـــــــــرین کتـــــــاب" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما